Jump to content
Sign in to follow this  
strobbel

Problem in Outlook Kontakte ?

Recommended Posts

hi @ll ...

 

in Outlook 2003 bekommt einer unserer User beim Öffnen einiger Kontakte die Fehlermeldung

 

"Dieser Vorgang ist erst nach dem vollständigen Download der Nachricht verfügbar. Versuchen Sie es nach dem Download der Nachricht erneut."

 

Was könnte das sein & wie kann ich das beheben?

 

Gruß

Christian

Share this post


Link to post
Der letzte Beitrag zu diesem Thema ist mehr als 180 Tage alt. Bitte überlege Dir, ob es nicht sinnvoller ist ein neues Thema zu erstellen.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

Werbepartner:



×
×
  • Create New...