Jump to content

MS Exchange probleme mit Smartphone


Der letzte Beitrag zu diesem Thema ist mehr als 180 Tage alt. Bitte erstelle einen neuen Beitrag zu Deiner Anfrage!

Recommended Posts

The Exchange ActiveSync user 'xy@organization.ch' has specified an invalid SMTP device address '0794605010' on their device. The user will not be able to receive up-to-date notifications on their device until the correct SMTP address is entered on their device. To fix this problem, tell the user to enter the correct SMTP address on the device and then synchronize the device with their Exchange server using ActiveSync.

 

das ist die fehlermeldung die ich bekomme, wenn ein user ein Smartphone synchronisiert, ob via active sync am client oder active sync via GPRS spielt dabei keine rolle...

 

wie kann ich dies beheben?

 

danke

Link to comment
Der letzte Beitrag zu diesem Thema ist mehr als 180 Tage alt. Bitte erstelle einen neuen Beitrag zu Deiner Anfrage!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...